Via dit formulier kun je budget aanvragen ter ondersteuning van de bewonerscommissies. Dit kan voor administratieve doeleinden zijn, het verspreiden van flyers en posters of commissie-uitjes ter bevordering van de onderlinge samenwerking. Hier geldt een maximaal budget van €100 per bewonerscommissie per jaar. Financiering voor bewonersinitiatieven ter bevordering van de sociale cohesie in jouw complex kun je aanvragen via het ‘Aanvraagformulier Bewonersinitiatief’. De eisen waaraan deze aanvraag moet voldoen, zijn onderaan dit formulier te vinden. Je ontvangt uiterlijk binnen twee weken een reactie.
✱ Contactgegevens ✱ Voor- en Achternaam
Naam bewonerscommissies (BC)
Adres
Telefoonnummer
E-mailadres
✱ Omschrijving ondersteuning ✱ Reden en/of benodigdheden
Categorie Administratieve doeleindenFlyers, posters en brievenCommissie-uitjeAnders (specificeer bij Extra opmerkingen)
Geschatte kosten (NB: Maximaal 100 euro per BC per jaar)
✱ Extra opmerkingen ✱
✱ Algemene voorwaarden ✱ 1. De aanvrager moet een bewoner van een DUWO-woning in Den Haag zijn. 2. De aanvrager moet lid zijn van de bewonerscommissie die zijn/haar pand vertegenwoordigt. 3. De financiële ondersteuning draagt bij aan de functionering, promotie en/of onderlinge samenwerking van de bewonerscommissie. 4. De financiële ondersteuning mag geen privébelangen dienen, oftewel er mag geen winst gemaakt worden. 5. De kosten mogen alleen bestaan uit de noodzakelijke benodigdheden. 6. De aanvrager dient vooraf een aanvraag in te dienen middels dit aanvraagformulier. 7. De aanvrager dient achteraf de kosten te declareren middels onderstaand declaratieformulier. 8. De Eerste Kamer houdt het budget per bewonerscommissie bij. 9. De Eerste Kamer behoudt het recht om de aanvraag te beoordelen en goed of af te keuren.
Ik ga akkoord met de Algemene voorwaarden.
Ik ben op de hoogte van de Privacyverklaring.