Via dit formulier kun je budget voor een bewonersinitiatief aanvragen ter bevordering van de sociale cohesie in jouw complex. Dit kan een eenmalige activiteit (zoals een BBQ of een minigolfcompetitie) of een doorlopende activiteit (zoals het organiseren van een workshopreeks) zijn. Het verbeteren van de leefomgeving kan hier ook onder vallen, zoals het opknappen van de gemeenschappelijke ruimte of tuin. De eisen waaraan een initiatief moet voldoen, zijn onderaan dit formulier te vinden. Je ontvangt uiterlijk binnen twee weken een reactie.
✱ Contactgegevens ✱ Voor- en Achternaam
Eventuele namen van medeorganisatoren
Eventuele naam bewonerscommissies (BC)
Adres
Telefoonnummer
E-mailadres
✱ Omschrijving initiatief ✱ Naam initiatief
Motivatie
Duur initiatief EenmaligDoorlopend
(Start)datum
Locatie
Verwacht aantal deelnemers
Benodigde attributen
Geschatte kosten (max. 100 euro)
✱ Extra opmerkingen ✱
✱ Algemene voorwaarden ✱ 1. De aanvrager moet een bewoner van een DUWO-woning in Den Haag zijn. 2. Het initiatief moet georganiseerd worden door en vóór bewoner(s) van het DUWO-complex. 3. Het initiatief mag geen privébelangen dienen, oftewel er mag geen winst gemaakt worden. 4. De kosten voor het initiatief mogen alleen bestaan uit de voor het initiatief noodzakelijke benodigdheden. 5. De aanvrager dient vooraf een aanvraag in te dienen middels dit aanvraagformulier. 6. De aanvrager dient achteraf de kosten te declareren middels het declaratieformulier. 7. De Eerste Kamer behoudt het recht om de aanvraag te beoordelen en goed of af te keuren.
Ik ga akkoord met de Algemene voorwaarden.
Ik ben op de hoogte van de Privacyverklaring.